Tervetuloa uuteen blogiin

Moi. Tervetuloa uuteen blogiini. Mennään suoraan 
asiaan tämä blogi on tarkoitettu vain valokuville
ja niiden laittamiselle esille. Tämä on vaan rakas 
harrastus. En tee työkseni mutta haluan jakaa
 kuviani tänne, myös siks että nämä valokuvat
jäävät talteen. Kerron vähän minusta. Olen


19-vuotias bloggaaja, joka harrastaa myös 
sisustamista, piirtämistä ja valokuvausta tietysti. 
Asun tälläisessä Etelä-Savon kunnassa pienessä
 kaupungissa nimeltään Savonlinna, joka tietysti 
tunnetaan joka kesäisistä oopperajuhlista ja
 olavinlinnasta. Olen Asunut yksin kaupungissa 


omassa vuokra yksiössä jo vuoden. Opiskelen
 toimitilahuoltajaksi savonlinnan ammatti- aikuisopistossa 
ja toimin oppilaskunnan hallituksessa ryhmäkaverin kanssa. 
Tällä hetkellä olen kesälomalla koulussa ja koulu 
jatkuu 10.8. viellä on siis kesää jäljellä. Tässä olikin 
lyhyt tietopläjäys minusta. 


Linkistä pääset minun 
 ja minua voi seurata instagramissa heidijskeline ja 
snapchatissä Heidi_Marianne. Tervetuloa 
viellä valokuvien maailmaan kanssani

Kommentit

Suositut tekstit